środa, 21 sierpnia 2013

6/Well dressed

Hej!
Nie wiem, jak u Was, ale u mnie od wczorajszego wieczora pada non stop deszcz... W sumie, to lubię taką pogodę, ale jedynie wtedy, gdy mogę sobie posiedzieć w domu przy dobrej książce i filiżance kakao, a nie wychodzić na miasto ;)
Mimo kapryśnej, typowo jesiennej pogody za oknem, ja mam dziś dla Was pare zdjęć, które znalazłam ostatnimi czasy przeszukując internet z nudów. Jak dla mnie, wszystkie te zdjęcia są piękne! :)

"Stressed. Depressed. But well dressed."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie słowa, te miłe oraz te bardziej krytyczne :)
To, że się dzielicie ze mną swoimi przemyśleniami, bardzo wiele dla mnie znaczy.
Jeśli chcecie pozostać anonimowi, to wstawcie chociaż swoje imię, bym wiedziała, do kogo się zwracać w razie potrzeby :)