wtorek, 13 sierpnia 2013

1/ If you never try you'll never know




Wraz z dniem dzisiejszym rozpoczynam swą przygodę z blogowaniem. Co prawda, tajniki blogów nie są już mi takie znów nieznane (prowadziłam bloga, ale nie swojego, raczej taki PR to był), jednakże sama w swoim imieniu tego nie robiłam. Więc TAK – to będzie mój pierwszy raz. 

Skąd pomysł na bloga? Można powiedzieć, że po części z nudów (wakacje oraz brak stałej pracy dają się mi we znaki). Jednakże z drugiej strony, jest to pomysł, który dojrzewał w mojej głowie już od dawna. Nie znajdziecie tutaj przesłodzonych postów publikowanych co najmniej dwa razy dziennie o stylizacjach, które się nie sprawdzają na co dzień, a są dobre jedynie do zdjęć. Jeśli mowa już o modzie – to dla mnie strój musi być wygodny, a zarazem i praktyczny. Męczą mi się nogi w szpilkach? Ubiorę baleriny. Nie mam ochoty stać godziny przed szafą i wybierać stroju na spotkanie z przyjaciółką przy kawie? Wciągam na siebie jeansy, biały t-shirt, trampki i eko – torbę z oryginalnym wzorem do tego.

Idąc za tropem – blog będzie o wszystkim. Nie będzie monotematyczny. Od czasu do czasu będę się chwalić przed Wami moimi „zdolnościami” kulinarnymi (nie znam drugiej takiej osoby, jak ja, która potrafi spalić czajnik z wodą na herbatę albo garnek z gotującą się zupą, wykonać z ciasta zakalec trzy razy pod rząd – ale jak to mówią, liczą się dobre chęci).
Mogą pojawiać się recenzje książek, które akurat przeczytam. Przemyślenia na temat tego, co mnie otacza. Inspiracje. Uchwycone przeze mnie na fotografiach momenty, miejsca (może dzięki temu w końcu rozwinę się trochę w tę stronę, co od dawna jest moim małym marzeniem). Chcę się z Wami po prostu dzielić tym, co mnie otacza, co mnie porusza, intryguję a czasami nawet i denerwuje. Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje mój mały wycinek z życia. :) 
Magdalena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie słowa, te miłe oraz te bardziej krytyczne :)
To, że się dzielicie ze mną swoimi przemyśleniami, bardzo wiele dla mnie znaczy.
Jeśli chcecie pozostać anonimowi, to wstawcie chociaż swoje imię, bym wiedziała, do kogo się zwracać w razie potrzeby :)