piątek, 16 sierpnia 2013

4/Konkurs WWF!

Hej!

Mam do Was małą prośbę (dopiero co zaczęłam prowadzić bloga, a już go wykorzystuję do swoich celów, eh, ale potrzebuję Waszych głosów) :)

Biorę udział w konkursie organizowanym WWF, w którym główną nagrodą jest foto safari nad Biebrzą z WWF. Pod tym linkiem: http://wody.wwf.pl/konkurs/pl/gallery/index/mine/1  
znajduje się moja praca (Jezioro Dziekanowskie w Łomiankach). Bardzo proszę o Wasze głosy, gdyż konkurs trwa jedynie do końca sierpnia. A fotografia to dziedzina, w której 
chciałabym się rozwijać, gdyż od zawsze ciągnęło mnie do niej. Ta magia fotografii, w której można uchwycić chwilę, emocję - coś cudownego. 

Pozdrawiam Was serdecznie,
 Magdalena 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie słowa, te miłe oraz te bardziej krytyczne :)
To, że się dzielicie ze mną swoimi przemyśleniami, bardzo wiele dla mnie znaczy.
Jeśli chcecie pozostać anonimowi, to wstawcie chociaż swoje imię, bym wiedziała, do kogo się zwracać w razie potrzeby :)