sobota, 14 czerwca 2014

30/ Fokus: wianki

Wakacje już za pasem, jeszcze tylko 2 tygodnie do końca sesji. Nie lubię, jak zaczynam sesję w maju zerówkami z niektórych przedmiotów, by skończyć ją dopiero 30 czerwca, bo jak wiadomo, nie wszyscy profesorzy proponują przedterminy. Po tym tygodniu jestem tak fizycznie i psychicznie "wypruta", że najchętniej to bym spała albo nie robiła zupełnie nic. Ale jeszcze trochę, jeszcze 2 egzaminy, 2 zaliczenia, i KONIEC. Przynajmniej do następnej sesji ;)

Mimo, że do zdania zostały mi najgorsze egzaminy, to myślami jestem już zupełnie gdzie indziej. Ostatnio przeglądając prasę czy zagraniczne blogi natykam się na sesje dziewczyn w wiankach. Notabene, taki trend panuje nie tylko za granicą, ale także i u nas można spotkać osoby w przepięknych wiankach na głowach. Marzy mi się sesja w nim, może w wakacje czymś uda mi się Was zaskoczyć w tej kwestii :) A dziś, mała inspiracja, do przedpołudniowej kawy. 

Magdalena

źródło: pinterest, weheartit










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie słowa, te miłe oraz te bardziej krytyczne :)
To, że się dzielicie ze mną swoimi przemyśleniami, bardzo wiele dla mnie znaczy.
Jeśli chcecie pozostać anonimowi, to wstawcie chociaż swoje imię, bym wiedziała, do kogo się zwracać w razie potrzeby :)