poniedziałek, 16 września 2013

11/Office

Biurko - potrzebne czy raczej nie w domu? 
Kiedyś służyło nam jedynie do odrabiania lekcji, było znienawidzone przez wszystkich uczniów. 
Na studiach wcale nie lepiej - zamiast wykorzystywać biurko do nauki, książki leżą na nim bezwiednie - ot, kolejne dobre miejsce na składowanie potrzebnych materiałów (zresztą, odkryłam, że uczenie się jest przyjemniejsze w każdym miejscu i  pozycji, ale nie siedząc sztywno na krześle przy biurku).
Z biegiem czasu zaczynamy jednak doceniać ten mały mebel. Urządzając projekt swojego własnego domu, coraz częściej wyznaczamy odrobinę miejsca na gabinet. Zwłaszcza, że można go bardzo ciekawie zaaranżować - duże fotografie na ścianach, ozdobne pudełka na przechowywanie mniej ciekawych czy używanych dokumentów, zielone rośliny czy kolorowy dywan. Pomysłów na gabinet jest mnóstwo, wystarczy się jedynie rozejrzeć i poszukać inspiracji. A Wy, jak urządziliście swój gabinet, kącik do nauki?

Magdalena









2 komentarze:

  1. Pomysły ciekawe :)
    Wykorzystałam mój kącik na mały atelier , gdzie mogę tworzyć oraz szyć moje ciuszki.
    Zapraszam do pracowni Iwakki :)
    http://iwakki.blogspot.nl/2013/05/jak-powstaa-moja-pracownia-iwakki.html
    oraz organizacja mojej pracowni - Zapraszam serdecznie
    http://iwakki.blogspot.nl/2013/05/organizacja-atelier-iwakki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojego kąta gabinetowego jeszcze nie mam, pozostaje mi on póki co w sferze marzeń i wyobraźni :) A na Twojego bloga zaglądam już od jakiegoś czasu :)

      Usuń

Dziękuję za wszelkie słowa, te miłe oraz te bardziej krytyczne :)
To, że się dzielicie ze mną swoimi przemyśleniami, bardzo wiele dla mnie znaczy.
Jeśli chcecie pozostać anonimowi, to wstawcie chociaż swoje imię, bym wiedziała, do kogo się zwracać w razie potrzeby :)